Dispečink
Jako doplňkovou službu klientům nabízíme službu dispečink, který slouží k přehledu, informovanosti a vkládání požadavku klienta.
DISPEČINK Úklidy
Dispečink úklidů je aplikace vyvíjená a provozovaná jako součást podnikového informačního systému IS QML společnosti SEŽEV facility s.r.o - modul Úklidy.
Modul Úklidy se skládá ze čtyř základních funkcionalit:
- Plánování a organizace úklidů.
- Evidence úklidů, Kontroly úklidů (KPI), včetně mobilního sběru dat.
- Kontroly přítomnosti pracovníků úklidu na pracovišti.
- Dispečink + HelpDesk (včetně mobilního klienta).
S funkcionalitou na straně dodavatele pracuje kromě výkonných, kontrolních a řídících pracovníků rovněž samostatné centrální dispečerské pracoviště, které je v provozu 24/7 a sleduje průběh úklidových prací, průběžně hlásí mimořádné události či požadavky řídícím pracovníkům v regionech, přijímá a přiděluje požadavky, objednávky, závady a sleduje stav jejich řešení.
Pracovníci dispečerského pracoviště mají rovněž online přístup do GPS systémů, které jsou instalovány ve všech vozidlech společnosti, a to jak u manažerů, tak i u pojezdových skupin mobilních uklízečů. Podle polohy GPS jsou pak schopni operativně reagovat na problémy a řešit vzniklé abnormality, či havarijní požadavky.